هشت سال ازلحظه ای که اومدم وبلاگ میگذره یعنی رو راستشو بگم هدفم این بود که با نوشتن دل خانم دکتر یا به قول خودش خانم تراپیست رو بدست بیارم خب نشد،اوایل من همه چی داشتم یعنی من یکم موقعیتم بهتر ازش بود. کم کم من چیزایی که داشتمو به باد دادم و اون بدستشون آورد خانم دکتره ما خیلی کتاب میخونه و فک این چند سال...
ما را در سایت این چند سال دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:03